Plentzia eta Gorliz

Plentzia eta Gorliz

2017/10/31

Zein da euskaldunon telesail gustukoena?



Serierik ikusten duzu?
Zein?


18 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Eneko A 1.E
Nire telesaiorik gustokoenak "Fairy Tail" eta "El ministerio del Tiempo" dira.
·Fairy Tail gustuko dut magiazko eta erdi aroko historiak direlako.
·El Ministerio Del Tiempo gustatzen zait espainiako historiari buruz delako.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri ez zait gustatzen telesaiak ikustea nik pelikulak ikusten ditut.
JON 1F

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

N.F 1F

The Big Bang Theory
La que se avecina
gin tonic

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire telesail gogokoena ``Los Simpsons´´ da, txikitatik ikusten dut eta dibertigarriia delako. Beste batzuk ere gustatzen zaizkit adibidez: ``Allí abajo´´ Euskadiko parte bat duelako.

Iñigo V. 1E

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

nire gustoko seriak hauek dira :the big bang theory, the walkin dead eta the middle

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Denboraldi honetan ikusten hari naizen telesailak hauek dira:
-Riverdale
-Arrested developmet
-Little big lies
-Community

D.E. 1.F

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire telesai gogokoenak huek dira: The Big Bang Tehory, Castle, Hawaii 5.0 eta abar dira.

Adibidez The Big Bang Tehory eta Modern Family asko gustatzen zaizkit barregarriak eta entretenigarriak direlako, bereziki The Big Bang Tehory.
Gero pila bat gustoko ditut Castle moduko telesaiak, adibidez; Castle, Hawaii 5.0, NCIS Lo Angeles, El Mentalista eta abar...


E.V 1.E

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Euskaraz dagoen telesairik gustukoena "Go!azen" da.
Guretzako,"12-13..urtetakoentzako" egokia delako,ez hori bakarrik abesten eta datzatzen dutelako baita ere.
I.U 1.I

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

nik serie eta pelikula apazionatua naiz. egun hauetan "thiteen reasons why" seriea ikusten nabil, bait ere big bang.Lehen el internado seriea ikusten nuen eta serie bikaina da. nire ahizpa izan zen serieak ikustea proposatu zidana.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

A.I. 1I
Nire telesailik gustokoenak hauek dira:
- The Big Bang Theory
- Hawaii 5-0
- The Simpsons

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri asko gustatzen zaizkit telesaiak. Nire gustukoena, Hawai 5.0 da eta jarraitzen ditudan beste batzuk, Scorpion, NCIS: los Angeles eta Blindspot dira denak oso dekomendagarriak.

N.B 1I

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri asko gustatzen edo gustatu zait:
-13 Reasons Why.
-Lost.
-Glee.
-The middle.
-The Golberg.
-The Simpsons.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri Asko gustatu edo gustatzen zait:
-13 Reasons Why.
-Lost.
-Glee.
-The middle.
-The Golberg.
-The Simpsons.

A.A 1F

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri asko gustattzen zaizkait edo zait
-13 Reasons why
-Lost
-Glee
-The Middle
-The Golberg
-The Simpsons
A.A 1F

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

I.B 1I
Nire telesail gustukoenak
Hawaii 0-5
NCIS Los Angeles
Big Bang teori dira

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

G.E 1I
Goazen da gehien gustuko dudan telesaila

Anonimoa erabiltzaileak esan du...


Z.V 1G

Argi ikusten da euskarazko telesaiak beste hiskuntzetan baino gutxiago ikusten direla, baina hori aldatu ahal da...
Gora Euskara!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...


Dibertigarria izan da ikustea zein den famatu akoren telesai guztokoena.

Niri telesai batzuk guztatzen zaizkit baina gehien engantzatuta naukanak "El conquistador del fin del mundo da" eta ere bai "Goazen-ek" nauka oso engaantzatuta.

A.B.6.1G.